Naša ponuka
SOFTVÉR TENDERnet PROFI
Spravujte a riaďte svoje nákupy, nákupné procesy a verejné obstarávania.
Získajte kvalitný výstup a súčasne znížte náklady pri dodávaní tovarov a služieb
pomocou efektívneho a profesionálneho softvéru TENDERnet PROFI.
Čo vám TENDERnet PROFI umožní:
Nakupovať a obstarávať jednoduchšie za kratší čas
- Zjednodušte a skráťte čas zadávania a realizácie nákupov tovarov, služieb a stavebných prác.
- Zvýšte efektivitu a štandardizujte nákup tovarov, služieb a prác.
- Urýchlite spracovanie a vyhodnotenie zákazky s možnosťou generovať úplné aj čiastkové objednávky do formátu PDF.
- Využite dostupnosť softvéru z akéhokoľvek zariadenia (prístup cez webový prehliadač)
Využívať efektívne nástroje
- Nástroje na zníženie obstarávacích cien tovarov a služieb.
- Automatizácia prevádzky nákupných procesov.
Komunikovať s dodávateľmi cez novú platformu
- Vytvorte jednotnú formu pri komunikácií s dodávateľmi.
- Získajte lepší prehľad o dodávateľských vzťahoch a výkonnosti.
- Využite manažment vnútropodnikovej a vonkajšej komunikácie.
Všetky nákupy s prehľadom a pod kontrolou
- Získajte detailný a prehľadný reporting nákupov, ktorý umožňuje optimálne nastavenie nákupných procesov.
- Vytvorte katalógy nákupov, dodávateľov a nákupných položiek.
- Zadávajte nákupné požiadavky vyplývajúce z rámcových zmlúv.
Softvér implementujeme do prostredia vášho podniku, obce alebo školy a môžete ho začať plnohodnotne využívať.
Softvér vieme upraviť podľa vašich požiadaviek.
Bezplatné zaškolenie.
Hotline pre vás v pracovných dňoch od 07:00 - 17:00
Služba TENDERnet ASISTENT
V prípade, ak potrebuje pomôcť pri realizácií zákazky, môžete využiť našu ponuku asistenčných služieb, v rámci ktorej ponúkame:
- Výber vhodnej šablóny zadania z našej databázy (výzva na predkladanie ponúk) podľa zvoleného typu zákazky a jej nahranie priamo do vášho profilu v časti Zákazky/Aktívne zákazky.
- Kontrolu úplnosti a formálnu správnosť vášho zadania aj s prípadným upozornením na formálne nedostatky.
- Pomoc pri zadávaní, realizácií a vyhodnocovaní zákazky.
Cenník služby Asistent :
- 80,- € bez DPH - 5 zákaziek
- 150,- € bez DPH - 10 zákaziek
- 250,- € bez DPH - 20 zákaziek
- Prirážka pre zákazky financované z dotačných zdrojov - 20,- € bez DPH /hod.
- Preškolenie ku systému TENDERnet – 50,- € bez DPH
- Formálna úprava príloh – 20,- € bez DPH /hod
- Dodatočná administratíva – 10,- € bez DPH /hod.
Služba TENDERnet MAX
Zadajte si požiadavku na nákup a naša spoločnosť zrealizuje celý nákupný proces alebo verejné obstarávanie za vás, aby ste získali:
- Čas, ušetrený na administratívnych úkonoch
- Profesionálne zabezpečený celý nákupný proces
- Trhovo najnižšiu cenu pri zachovaní všetkých kvalitatívnych parametrov
- Kvalitne pripravený návrh zmluvy s dodávateľom