Zákazka č.12941
Zákazka bola ukončená ako neúspešná bez vybratia najlepšej ponuky.
Názov zákazky: Dodávka elektrickej energie - Nové odberné miesta - bytové jednotky | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Energie, PHM |
Podoblasť | Elektrická energia |
Zverejnená: | 10.8.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | - 12 mesiacov - od 1.9.2022 do 31.8.2023 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 19.8.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Moravské Lieskové
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00311791 |
Adresa | Moravské Lieskové 657, 91642 Moravské Lieskové, SK |
Kontaktná osoba | Róbert Palko, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesicov do nových odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa, zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Jedná sa o štyri rovnaké bytovky po 13 bytov (teda štyri odberné miesta), spolu 52 bytov.
Elektrická energia bude využívaná na bežnú prevádzku bytu, a aj na vykurovanie, každá bytovka má samostatnú kotolňu vybavenú tepelnými čerpadlami.
Hlavný istič 3f-B 80A, 2T - (char.B)
Príloha č.1 - SO01_SO05 Elektroinštalácie Technická správa.pdf
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Moravské Lieskové, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Dodávka elektrickej energie - Nové odberné miesta - bytové jednotky".
3. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
09310000-5 - Elektrická energia
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Moravské Lieskové - okres Nové Mesto nad Váhom
5. Termín dodania predmetu zákazky (obdobie trvania zmluvy) :
- 12 mesiacov - od 1.9.2022 do 31.8.2023
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, automatická prolongácia zmluvy nie je dovolená.
6. Opis predmetu zákazky resp. osobitné požiadavky na plnenie:
7. Kritérium vyhodnotenia ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom
8. Platnosť ponuky :
Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 48 hodín od naplnenia lehoty na predkladanie cenových ponúk. Do uvedeného času bude zákazka vyhodnotená a uchádzačom bude systémom odoslané oznámenie o výsledku obstarávania.
9. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
10. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
11. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške - EUR.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesicov do nových odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa, zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Jedná sa o štyri rovnaké bytovky po 13 bytov (teda štyri odberné miesta), spolu 52 bytov.
Elektrická energia bude využívaná na bežnú prevádzku bytu, a aj na vykurovanie, každá bytovka má samostatnú kotolňu vybavenú tepelnými čerpadlami.
Hlavný istič 3f-B 80A, 2T - (char.B)
Príloha č.1 - SO01_SO05 Elektroinštalácie Technická správa.pdf
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Moravské Lieskové, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Dodávka elektrickej energie - Nové odberné miesta - bytové jednotky".
3. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
09310000-5 - Elektrická energia
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Moravské Lieskové - okres Nové Mesto nad Váhom
5. Termín dodania predmetu zákazky (obdobie trvania zmluvy) :
- 12 mesiacov - od 1.9.2022 do 31.8.2023
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, automatická prolongácia zmluvy nie je dovolená.
6. Opis predmetu zákazky resp. osobitné požiadavky na plnenie:
- Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby.
- Uchádzač je povinný ako prílohu cenovej ponuky vložiť aj výšku jednotkovej ceny rozčlenenú na jednotlivé činnosti - služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
- Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
- Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
- /ak uplatniteľné/ Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektrickej energie, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
- Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. Porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
- Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
- Dodávateľ sa zaväzuje účtovať ceny za distribučné služby a prepravu podľa platných cenových rozhodnutí ÚRSO, dodávateľ je oprávnený v prípade zmeny cien týchto služieb upraviť fakturované ceny v súlade s cenovým rozhodnutím ÚRSO, k týmto cenám bude pripočítaná platná sadzba DPH.
- Úspešný uchádzač má povinnosť do 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výsledku v súlade s požiadavkami uvedenými v tomto zadaní zákazky, zaslať návrh zmluvy, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
- Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
- Uvedené množstvá sú indikatívne a pripravené na základe reálnej spotreby za relevantný počet mesiacov.
- Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávky elektrickej energie, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii elektrickej energie, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesta odberateľa a pod. V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle dodávateľa, pre ktoré dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku elektrickej energie podľa podmienok tejto zmluvy, dodávateľ tieto preukáže odberateľovi spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi.
- Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a platnou právnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
7. Kritérium vyhodnotenia ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom
8. Platnosť ponuky :
Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 48 hodín od naplnenia lehoty na predkladanie cenových ponúk. Do uvedeného času bude zákazka vyhodnotená a uchádzačom bude systémom odoslané oznámenie o výsledku obstarávania.
9. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
10. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
11. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške - EUR.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o Združenej dodávke elektrickej energie.
Dodávateľ má povinnosť do 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výsledku v súlade s požiadavkami uvedenými v tomto zadaní zákazky, zaslať návrh zmluvy, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie OM : kalendárny rok
Zálohové platby za OM : mesačne vo výške 1/12 z predpokladanej spotreby na OM za 1 rok
Splatnosť faktúry : 15 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o Združenej dodávke elektrickej energie.
Dodávateľ má povinnosť do 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výsledku v súlade s požiadavkami uvedenými v tomto zadaní zákazky, zaslať návrh zmluvy, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie OM : kalendárny rok
Zálohové platby za OM : mesačne vo výške 1/12 z predpokladanej spotreby na OM za 1 rok
Splatnosť faktúry : 15 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky :
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Tabuľka s jednotkovými cenami rozčlenenými na jednotlivé činnosti - služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Tabuľka s jednotkovými cenami rozčlenenými na jednotlivé činnosti - služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Dodávka elektrickej energie - EIC: - | 1,0 | celkom |
EIC: nestanovený
VT - ........ kWh - nestanovené NT - ........ kWh - nestanovené - 12 mesiacov - od 1.9.2022 do 31.8.2023 Istič: - Hlavný istič 3f-B 80A, 2T - (char.B) Jedná sa o štyri rovnaké bytovky po 13 bytov (teda štyri odberné miesta), spolu 52 bytov. Elektrická energia bude využívaná na bežnú prevádzku bytu, a aj na vykurovanie, každá bytovka má samostatnú kotolňu vybavenú tepelnými čerpadlami. Hlavný istič 3f-B 80A, 2T - (char.B) Cena musí zahŕňať cenu konečnú za uvedené indikatívne množstvo, ktorá obsahuje všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok), DPH. Uchádzač je zároveň povinný ako prílohu cenovej ponuky vložiť aj výšku jednotkovej ceny za mernú jednotku MWh rozčlenenú na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka. |
Prílohy ku zákazke
- SO01_SO05 Elektroinštalácie Technická správa.pdf 516,4 kB