Zákazka č.12545
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Kluknava - modernizácia domu smútku. | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 27.9.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 48721,98 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 4 mesiace |
Lehota na predkladanie ponúk: | 11.10.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Kluknava
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00329274 |
Adresa | Kluknava 177, 05351 Kluknava, SK |
Kontaktná osoba | Radovan Zimmermann, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Identifikácia obstarávateľa :
Názov obstarávateľa: Obec Kluknava
Sídlo: 053 51 Kluknava 177
Štatutárny zástupca: Ing. Štefan Kováč, starosta obce
IČO: 00329274
DIČ: 2021331477
Telefón: +421 53 4473209
E-mail: starosta@kluknava.sk
Internetová stránka: www.kluknava.sk
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
2. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : „Kluknava - modernizácia domu smútku“
3. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Kluknava, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku „Kluknava - modernizácia domu smútku“
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
45000000-7 Stavebné práce
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Kluknava 683 - dom smútku
6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia max. 4 mesiace
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
Ďalší opis:
Na základe zamerania stavby a požiadaviek obce Kluknava, bol spracovaný projekt Domu smútku v obci. Samotná rekonštrukcia spočíva z rekonštrukcie omietky fasády, výmeny pôvodných okien a dverí, rekonštrukcie sociálnych zariadení a povrchových úprav vnútorných stien a stropov.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 48 721,98 EUR.
15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Výzvy - Výkaz výmer.xls
Príloha č. 2 Výzvy - Návrh na plnenie kritérii.doc
Príloha č. 3 Výzvy - Návrh Zmluvy o dielo.doc
Príloha č. 4 Výzvy - Čestné vyhlásenie uchádzača
Príloha č. 5 Výzvy - PD (projektová dokumentácia).pdf
Názov obstarávateľa: Obec Kluknava
Sídlo: 053 51 Kluknava 177
Štatutárny zástupca: Ing. Štefan Kováč, starosta obce
IČO: 00329274
DIČ: 2021331477
Telefón: +421 53 4473209
E-mail: starosta@kluknava.sk
Internetová stránka: www.kluknava.sk
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
2. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : „Kluknava - modernizácia domu smútku“
3. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Kluknava, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku „Kluknava - modernizácia domu smútku“
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
45000000-7 Stavebné práce
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Kluknava 683 - dom smútku
6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia max. 4 mesiace
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
Ďalší opis:
Na základe zamerania stavby a požiadaviek obce Kluknava, bol spracovaný projekt Domu smútku v obci. Samotná rekonštrukcia spočíva z rekonštrukcie omietky fasády, výmeny pôvodných okien a dverí, rekonštrukcie sociálnych zariadení a povrchových úprav vnútorných stien a stropov.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 48 721,98 EUR.
15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Výzvy - Výkaz výmer.xls
Príloha č. 2 Výzvy - Návrh na plnenie kritérii.doc
Príloha č. 3 Výzvy - Návrh Zmluvy o dielo.doc
Príloha č. 4 Výzvy - Čestné vyhlásenie uchádzača
Príloha č. 5 Výzvy - PD (projektová dokumentácia).pdf
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
3. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Uchádzač predloží položkovitý rozpočet stavebných prác a dodávok, pre vypracovanie ktorého použije ako podklad dokument - Výkaz výmer, uvedený v elektronickom dokumente Príloha č. 1 Výzvy - Výkaz výmer. xls. Cena celkom bez DPH za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Všetky ceny za predmet zákazky sú maximálne a nebude možné ich meniť smerom hore, musia byť stanovené v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO a celková cena za predmet zákazky musí obsahovať všetky náklady uchádzača potrebné k dodaniu predmetu zákazky na miesto dodania a primeraný zisk, vrátane dopravy na miesto dodania, odvozu nepotrebného materiálu. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré si opomenul započítať do ceny predmetu zákazky.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
4. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi .
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z Programu rozvoja vidieka 2014 - 2020 SR; Kód výzvy: MAS_019/74.6
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
3. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Uchádzač predloží položkovitý rozpočet stavebných prác a dodávok, pre vypracovanie ktorého použije ako podklad dokument - Výkaz výmer, uvedený v elektronickom dokumente Príloha č. 1 Výzvy - Výkaz výmer. xls. Cena celkom bez DPH za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Všetky ceny za predmet zákazky sú maximálne a nebude možné ich meniť smerom hore, musia byť stanovené v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO a celková cena za predmet zákazky musí obsahovať všetky náklady uchádzača potrebné k dodaniu predmetu zákazky na miesto dodania a primeraný zisk, vrátane dopravy na miesto dodania, odvozu nepotrebného materiálu. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré si opomenul započítať do ceny predmetu zákazky.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
4. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi .
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh výzvy až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.
6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Áno
Zhotoviteľ je povinný dodržať sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní a to nasledovne: V prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu daného diela, zamestná na realizáciu diela osoby dlhodobo nezamestnané. Pri hľadaní vhodných uchádzačov o zamestnanie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu nezamestnaných osôb. Splnenie predpokladov uchádzačmi o zamestnanie sa preukáže potvrdením príslušného Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny o zaradení uchádzača do evidencie dlhodobo nezamestnaných.
7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
8. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa k súťažným podkladom resp. k iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh výzvy až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.
6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Áno
Zhotoviteľ je povinný dodržať sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní a to nasledovne: V prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu daného diela, zamestná na realizáciu diela osoby dlhodobo nezamestnané. Pri hľadaní vhodných uchádzačov o zamestnanie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu nezamestnaných osôb. Splnenie predpokladov uchádzačmi o zamestnanie sa preukáže potvrdením príslušného Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny o zaradení uchádzača do evidencie dlhodobo nezamestnaných.
7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradené.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
8. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa k súťažným podkladom resp. k iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Obsah ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do
slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač predkladá Cenovú ponuku výlučne v mene euro.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v Prílohe č. 1 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan oceneného výkazu výmer (overený pečiatkou a
podpisom štatutárnej osoby) a zároveň v elektronickej podobe .xls
b) Vyplnený Návrh na plnenie kritérií (dostupný v Prílohe č. 2 Výzvy) -
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
c) Vyplnený Návrh Zmluvy o dielo (dostupný v Prílohe č. 3 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
d) Vyplnené čestné vyhlásenie uchádzača (dostupné v Prílohe č. 4 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...)
e) Uchádzač musí splniť podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov t.j. uchádzač je oprávnený dodávať tovary, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
f) U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. f) ZVO
(existencia konfliktu záujmov).
2. Vyhodnotenie ponúk
Obsah ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do
slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač predkladá Cenovú ponuku výlučne v mene euro.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v Prílohe č. 1 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan oceneného výkazu výmer (overený pečiatkou a
podpisom štatutárnej osoby) a zároveň v elektronickej podobe .xls
b) Vyplnený Návrh na plnenie kritérií (dostupný v Prílohe č. 2 Výzvy) -
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
c) Vyplnený Návrh Zmluvy o dielo (dostupný v Prílohe č. 3 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
d) Vyplnené čestné vyhlásenie uchádzača (dostupné v Prílohe č. 4 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...)
e) Uchádzač musí splniť podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov t.j. uchádzač je oprávnený dodávať tovary, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
f) U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. f) ZVO
(existencia konfliktu záujmov).
2. Vyhodnotenie ponúk
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom,
nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí. - Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky
- Obstarávateľ prostredníctvom systému TENDERnet oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný k súčinnosti vedúcej k uzavretiu Zmluvy o dielo v lehote viazanosti cenových ponúk a k predloženiu časového harmonogramu prác.
- Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú k uzavretiu Zmluvy o dielo na predmet zákazky tak, aby táto mohla byť uzavretá v lehote do 5 pracovných dní odo dňa, keď bol na jej prevzatie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže vyzvať na uzavretie Zmluvy o dielo uchádzača, ktorí sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí nepredloží cit. doklady alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú k uzavretiu Zmluvy o dielo na dodanie predmetu zákazky tak, aby táto mohla byť prevzatá v lehote do 5 pracovných dní odo dňa, keď bol na jej prevzatie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže vyzvať na uzavretie Zmluvy o dielo uchádzača, ktorí sa umiestnil ako tretí v poradí
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Kluknava - modernizácia domu smútku | 1,0 | celkom |
Uchádzač uvedie cenu za celý predmet zákazky v súlade s oceneným Výkazom výmer a Návrhom na plnenie kritérii, ktoré sú dostupné v prílohe Výzvy a sú záväzné pre všetkých uchádzačov. |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č. 1 Výzvy - výkaz výmer.xlsx 67,2 kB
- Príloha č. 2 Výzvy - Návrh na plnenie kritérii.docx 24,8 kB
- Príloha č. 3 Výzvy - Návrh Zmluvy o dielo.docx 50,4 kB
- Príloha č. 4 Výzvy - Čestné vyhlásenie uchádzača.docx 27,1 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_0.Titulný list.pdf 190,1 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_1.Technická správa Dom smútku Kluknava.pdf 107,7 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_2.Situácia.pdf 219,6 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_3.Pôdorys.pdf 392,8 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_4.Rezopohľad.pdf 192,8 kB
- Príloha č. 5 Výzvy - PD_5.Pohľady.pdf 212,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip