Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13520

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Územný plán obce Prašice-Zmeny a doplnky č.3
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 14.10.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 11/2022-12/2023
Lehota na predkladanie ponúk: 25.10.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Prašice
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00310964
Adresa 1.mája 142 / 142, 95622 Prašice, SK
Kontaktná osoba Erika Nemešová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Názov predmetu zákazky:
Územný plán Obce Prašice - Zmeny a doplnky č.3

2. Postup verejného obstarávania:
Obec Prašice, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Územný plán Obce Prašice - Zmeny a doplnky č.3".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

3. Komplexnosť predmetu zákazky:
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky, variantné riešenie sa nepovoľuje.


4. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Vypracovanie územnoplánovacej dokumentácie :
• prieskumné práce v teréne - riešenie 8 lokalít v obci
• sústredenie mapových podkladov z dotknutých oblastí ( napr. UŠ, TI, BPEJ,...) a
ostatných dokumentov nevyhnutných pre spracovanie UPD
• aktualizácia existujúceho UPN obce v nadväznosti na nadradenú UPD
• vypracovanie návrhu:
I. stupeň 
A/ Oznámenie o strategickom dokumente (4x v tlači + 1 x CD)
- textová časť
- grafická časť
B/Zmeny a doplnky č. 3 ÚPN O Prašice - návrh (3x v tlači + 1 x CD)
- textová časť
- grafická časť
II. stupeň
C/Zmeny a doplnky č. 3 ÚPN O Prašice - čistopis (4x v tlači + 1 x CD)
- textová časť
- grafická časť

5. Financovanie:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (faktúra bude vystavená po prevzatí diela). Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

6. Podmienky účasti:
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

7. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.

8. Predkladanie cenových ponúk:
Podmienky predkladania cenových ponúk:
a) Lehota na predkladanie ponúk: do 24.10.2022 ,
b) Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
c) Požadované doklady a dokumenty sa v prípade elektronického predloženia ponuky predkladajú ako naskenované doklady podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Originál alebo úradne overenú kópiu týchto dokladov predloží úspešný uchádzač v rámci súčinnosti pred vystavením objednávky.
d) Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EURO,
e) Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku,
f) Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí lehoty na predkladanie cenových ponúk nebudú zahrnuté do súťaže, a teda nebudú vyhodnocované.

9. Otváranie ponúk:
Otváranie ponúk a následné vyhodnotenie prebehne systémom TENDERnet po ukončení lehoty na predkladanie cenových ponúk.

10. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
a) Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom v € s DPH.

12. Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.

13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Zmluvné podmienky

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.


- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 I.Stupeň 1,0 celok
A/ Oznámenie o strategickom dokumente (4x v tlači + 1 x CD)

- textová časť

- grafická časť

B/Zmeny a doplnky č. 3 ÚPN O Prašice - návrh (3x v tlači + 1 x CD)

- textová časť

- grafická časť
2 II.Stupeň 1,0 celok
C/Zmeny a doplnky č. 3 ÚPN O Prašice - čistopis (4x v tlači + 1 x CD)

- textová časť

- grafická časť

Prílohy ku zákazke

  1. návrh zmluvy o dielo.docx   24,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip