Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14098

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Dodávka mrazených výrobkov
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Potraviny a nápoje
Podoblasť Mrazené výrobky
Zverejnená: 8.12.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Rámcová dohoda na dodávku mrazených výrobkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Lehota na predkladanie ponúk: 20.12.2022
 
Zadávateľ
Firma Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00632473
Adresa Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK
Kontaktná osoba Zuzana Gončárová, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.

Predmetom obstarávania je Dodávka mrazených výrobkov k zabezpečeniu dennej prípravy stravy pre klientov, cudzích stravníkov a zamestnancov zariadenia.

Uchádzač k cenovej ponuke priloží:
- kópiu dokladu o oprávnení dodávať tovar v predmete zákazky (napr. výpis z obchodného registra, živnostenského registra), príp. doklad potvrdzujúci oprávnenie dodávať, skladovať a distribuovať požadovaný tovar,
- vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 - Vyhlásenie uchádzača

Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač neocení všetky položky predmetu zákazky uvedené vo výzve, bude jeho ponuka vylúčená.

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.

Predpokladaná množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 3 mesiacov, verejný obstarávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá. Jednotlivé položky budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.

Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.

Verejný obstarávateľ s víťazným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 12 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.

Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka tovaru sa požaduje 2x do týždňa počas pracovných dní v čase od 07.-11.00 hod.

Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť doobjednať tovar kedykoľvek počas dňa.

Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Cenu čiastkových objednávok uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu predmetu plnenia podľa čiastkovej objednávky a špecifikáciu fakturovanej sumy. 

Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.

Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.

V prípade, ak uchádzač neocení všetky položky uvedené v Špecifikácií zákazky, nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.

Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.

Predávajúci sa v rámcovej dohode zaručí, že bude dodávať kupujúcemu tovar pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Tovar musí byť I. akostnej triedy.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa  v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Mrazená brokolica ružičky 500,0 kg
balenie 2,5kg
2 Mrazená baby karotka 50,0 kg
balenie 2,5kg, kalibrovaná
3 Mrazené rybie filé 300,0 kg
bez vody a aditív, 150g kocky 2%
4 Mrazený losos filet 80,0 kg
NIE EKVIVALENT, celý bez kože, 500g T+, krajina pôvodu EÚ
5 Mrazené hranolky 90 sekúnd* 100,0 kg
balenie 2,5kg
6 Mrazený karfiol ružičky 500,0 kg
balenie 2,5kg
7 Mrazená zeleninová zmes Jarná 200,0 kg
balenie 2,5kg
8 Mrazená zeleninová zmes Francúzska 200,0 kg
balenie 2,5kg
9 Mrazená zeleninová zmes Mochovská 200,0 kg
balenie 2,5kg
10 Mrazená zeleninová zmes Bretónska 200,0 kg
balenie 2,5kg
11 Mrazený hrášok 150,0 kg
balenie 2,5kg
12 Mrazený kel 150,0 kg
rezaný, balenie 2,5kg
13 Mrazený špenát 250,0 kg
pretlak, balenie 2,5kg
14 Mrazená karotka 120,0 kg
kocky, balenie 2,5kg
15 Mrazený kaleráb 150,0 kg
balenie 2,5kg
16 Mrazený pór 150,0 kg
balenie 2,5kg
17 Mrazená tekvica 150,0 kg
balenie 4kg
18 Mrazené kačacie prsia s kožou 120,0 kg
bez kosti, 200g kalibrované
19 Mrazené kačacie stehná 180,0 kg
200g kalibrované
20 Mrazené kuracie prsia 600,0 kg
1. trieda, 100g kalibrované
21 Mrazený kurací stehenný rezeň 800,0 kg
bez kosti a kože, 0,5 kg kalibrované
22 Mrazené kuracie stehná 1000,0 kg
220g kalibrované
23 Mrazená sliepka polená, ťažká 180,0 kg
24 Mrazené hydinové morčacie prsia 280,0 kg
1 kg vákuové A+
25 Mrazené šúľance 80,0 kg
plnené makom, balenie 1 kg
26 Mrazené zemiakové šúľance 80,0 kg
balenie 1 kg
27 Mrazený petržlen 120,0 kg
kocky, balenie 2,5kg
28 Mrazený zeler 50,0 kg
kocky, balenie 2,5kg
29 Mrazená zeleninová zmes Mexická 200,0 kg
balenie 2,5kg
30 Kuracia pečeň 10,0 kg
500g
31 Mrazená kukurica 80,0 kg
balenie 2,5kg
32 Mrazené šampiňóny 80,0 kg
krájané, balenie 2,5kg
33 Mrazené fazuľové struky 20,0 KG
jemné, prílohové, balenie 2,5kg
34 Mrazená petržlenová vňať 10,0 kg
balenie 200g
35 Mrazená lesná zmes 10,0 kg
balenie 2,5kg

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 1 Návrh Rámcovej dohody.docx   40,1 kB
  2. Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx   15,0 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip