Zákazka č.14092
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Dodávka čerstvého mäsa a mäsových výrobkov | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Potraviny a nápoje |
Podoblasť | Mäso a masové výrobky |
Zverejnená: | 7.12.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Rámcová dohoda na dodávku čerstvého mäsa a mäsových výrobkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu. |
Lehota na predkladanie ponúk: | 19.12.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00632473 |
Adresa | Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK |
Kontaktná osoba | Zuzana Gončárová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Predmetom je výber dodávateľa, ktorý bude pre obstarávateľa zabezpečovať dovoz čerstvého mäsa (nie vákuovo balené) a mäsových výrobkov v zmysle požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie cenových ponúk resp. v prílohách výzvy.
2. Druh potravín, ktorý sa obstaráva :
Čerstvé mäso a mäsové výrobky
3. CPVkód :
15100000-9 Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
60000000-8 Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
4. Postup verejného obstarávateľa :
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Centrum sociálnych služieb Slniečko, Oščadnica 1464, 023 01 Oščadnica
6. Termín dodania predmetu zákazky:
Dovoz tovaru je predpokladaný 3x do týždňa – počas pracovných dní (predpokladá sa pondelok, streda a piatok) v čase od 07.00-09,00 hod.
Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávaný tovar do 24 hodín od nahlásenia objednávky, pričom za nahlásenie objednávky sa považuje telefonická alebo mailová objednávka. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
7. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky:
- Verejný obstarávateľ požaduje dodávať len čerstvé mäso a mäsové výrobky chladené, nebalené - voľne uložené do prepravného obalu, nebudú podrobené žiadnemu procesu predĺženia trvanlivosti okrem chladenia. Čerstvé mäso verejný obstarávateľ požaduje dodávať v kuchynskej úprave na varenie, prípravu jedál a tepelnú úpravu. Mäso nesmie byť chemicky upravené, kvôli zvyšovaniu váhy a doby spotreby.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby každá dodávka čerstvého mäsa obsahovala údaje o krajine pôvodu, mieste porážky, mieste delenia mäsa a registračné číslo.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenia zákona NR SR č. 152/1995 Z.z o potravinách.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa požadované parametre. V prípade ak uchádzač poruší zásadu kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento tovar nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa osôb.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH. Upozorňujeme uchádzačov, aby oceňovali uvedenú jednotku ( kg, ks, balenia ) pri predmete zákazky.
8. Lehota viazanosti ponúk :
Rámcová dohoda na dodávku čerstvého mäsa a mäsových výrobkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu.
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa požiadavky (označené *) odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, (ďalej len „ekvivalent“), s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
10. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky:
Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO
15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 - Návrh Rámcovej dohody
Príloha č. 2 - Vyhlásenie uchádzača
Predmetom je výber dodávateľa, ktorý bude pre obstarávateľa zabezpečovať dovoz čerstvého mäsa (nie vákuovo balené) a mäsových výrobkov v zmysle požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie cenových ponúk resp. v prílohách výzvy.
2. Druh potravín, ktorý sa obstaráva :
Čerstvé mäso a mäsové výrobky
3. CPVkód :
15100000-9 Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
60000000-8 Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
4. Postup verejného obstarávateľa :
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Centrum sociálnych služieb Slniečko, Oščadnica 1464, 023 01 Oščadnica
6. Termín dodania predmetu zákazky:
Dovoz tovaru je predpokladaný 3x do týždňa – počas pracovných dní (predpokladá sa pondelok, streda a piatok) v čase od 07.00-09,00 hod.
Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávaný tovar do 24 hodín od nahlásenia objednávky, pričom za nahlásenie objednávky sa považuje telefonická alebo mailová objednávka. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
7. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky:
- Verejný obstarávateľ požaduje dodávať len čerstvé mäso a mäsové výrobky chladené, nebalené - voľne uložené do prepravného obalu, nebudú podrobené žiadnemu procesu predĺženia trvanlivosti okrem chladenia. Čerstvé mäso verejný obstarávateľ požaduje dodávať v kuchynskej úprave na varenie, prípravu jedál a tepelnú úpravu. Mäso nesmie byť chemicky upravené, kvôli zvyšovaniu váhy a doby spotreby.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby každá dodávka čerstvého mäsa obsahovala údaje o krajine pôvodu, mieste porážky, mieste delenia mäsa a registračné číslo.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenia zákona NR SR č. 152/1995 Z.z o potravinách.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa požadované parametre. V prípade ak uchádzač poruší zásadu kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento tovar nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa osôb.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH. Upozorňujeme uchádzačov, aby oceňovali uvedenú jednotku ( kg, ks, balenia ) pri predmete zákazky.
8. Lehota viazanosti ponúk :
Rámcová dohoda na dodávku čerstvého mäsa a mäsových výrobkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu.
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa požiadavky (označené *) odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, (ďalej len „ekvivalent“), s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
10. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky:
Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO
15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 - Návrh Rámcovej dohody
Príloha č. 2 - Vyhlásenie uchádzača
Zmluvné podmienky
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Rámcová dohoda na dodávku potravín (Príloha č. 1)
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Rámcová dohoda na dodávku potravín (Príloha č. 1)
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Ostatné podmienky
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- V prípade, ak uchádzač neocení všetky položky uvedené v tejto zákazke nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
- Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov Rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí, alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v elektronickom vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom (resp. s druhým v poradí).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- V prípade, ak uchádzač neocení všetky položky uvedené v tejto zákazke nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
- Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov Rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí, alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v elektronickom vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom (resp. s druhým v poradí).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom, prípadne inom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradne overený preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyhlásenie uchádzača podpísané uchádzačom (príloha č. 2)
2. Potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s
výrobou, skladovaním, uvádzaním na trh a distribúciou predmetu zákazky
3. Platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ.
Od víťazného uchádzača objednávateľ bude požadovať doložiť potvrdenie o spôsobilosti vozidla na
prepravu mäsa a mäsových výrobkov.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom, prípadne inom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradne overený preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyhlásenie uchádzača podpísané uchádzačom (príloha č. 2)
2. Potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s
výrobou, skladovaním, uvádzaním na trh a distribúciou predmetu zákazky
3. Platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ.
Od víťazného uchádzača objednávateľ bude požadovať doložiť potvrdenie o spôsobilosti vozidla na
prepravu mäsa a mäsových výrobkov.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Bravčové stehno | 1500,0 | kg |
bez kosti | |||
2 | Bravčové plece | 1000,0 | kg |
bez kosti a kože | |||
3 | Bravčové karé | 1000,0 | kg |
bez kosti, upravené
|
|||
4 | Bravčová krkovička | 800,0 | kg |
bez kosti | |||
5 | Bravčový klobásový výrez | 800,0 | kg |
chudý | |||
6 | Bôčik | 500,0 | kg |
bez kosti, upravený - slabina | |||
7 | Bravčová pečeň | 250,0 | kg |
8 | Hovädzí roštenec | 600,0 | kg |
bez kosti | |||
9 | Hovädzie zadné stehno | 1200,0 | kg |
bez kosti, býk
|
|||
10 | Hovädzí krk | 600,0 | kg |
bez kosti | |||
11 | Hovädzia falošná sviečková | 200,0 | kg |
12 | Teľacie mäso | 150,0 | kg |
13 | Frankfurtské párky* | 100,0 | kg |
podiel mäsa min. 95% | |||
14 | Viedenské párky* | 200,0 | kg |
min. 42% brav. + hov. mäsa
|
|||
15 | Syrové párky | 80,0 | kg |
16 | Gazdovská klobása | 200,0 | kg |
podiel mäsa min. 95% | |||
17 | Špekáčky EXTRA o.a. | 300,0 | kg |
80% podiel mäsa | |||
18 | Obyčajné párky | 100,0 | kg |
podiel mäsa 60% | |||
19 | Malokarpatská saláma* | 150,0 | kg |
20 | Gothaj saláma* | 400,0 | kg |
21 | Vysočina saláma* | 100,0 | kg |
22 | Hydinová šunka | 40,0 | kg |
podiel mäsa min. 75% | |||
23 | Pražská šunka* | 150,0 | kg |
80% mäsa | |||
24 | Šunka dusená strojová | 100,0 | kg |
podiel mäsa min. 70% bravčové mäso | |||
25 | Junior saláma* | 200,0 | kg |
26 | Šunková pena Maťko * | 1000,0 | ks |
balenie 100gr | |||
27 | Údená slanina | 160,0 | kg |
bez kosti | |||
28 | Údená krkovica | 160,0 | kg |
bez kosti | |||
29 | Anglická slanina | 20,0 | kg |
30 | Oravská slanina | 30,0 | kg |
31 | Ryžové jaternice | 50,0 | kg |
32 | Bravčová masť | 10,0 | kg |
33 | Domáca sekaná | 300,0 | kg |
34 | Koleno bez kosti | 50,0 | kg |
údené | |||
35 | Pečeňový syr | 80,0 | kg |
36 | Hydinová tlačenka | 15,0 | kg |
37 | Oškvarky | 25,0 | kg |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č. 1 Rámcová dohoda.docx 40,4 kB
- Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx 15,2 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip