Zákazka č.14449
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Právne služby k odstráneniu duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnosti | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Ostatné služby |
Podoblasť | Právne služby |
Zverejnená: | 25.1.2023 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 164000,00 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 24 mesiacov |
Lehota na predkladanie ponúk: | 8.2.2023 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Báhoň
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00304654 |
Adresa | Ulica SNP 65, 90084 Báhoň, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Ivan Patoprstý, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Názov predmetu zákazky :
Právne služby k odstráneniu duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Báhoň, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Právne služby k odstráneniu duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam".
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Ivan Patoprstý
Email: starosta@bahon.sk
Mobil: 0907 891 542
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
Hlavný slovník: 79100000-5 Právne služby
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
79110000-8 Právne poradenstvo a zastupovanie
79111000-5 Právne poradenstvo
79112000-2 Právne zastupovanie
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Báhoň, Ulica SNP č. 65, 900 84 Báhoň
6. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia predmetu zákazky bude do času konečného odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam ku všetkým nehnuteľnostiam identifikovaným v prílohe č. 1 tejto výzvy.
7. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je poskytovanie nasledovných právnych služieb v rozsahu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa:
a) poskytovanie právneho poradenstva verejnému obstarávateľovi za účelom odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam v prospech verejného obstarávateľa, vrátane vyhotovovania a pripomienkovania zmlúv na tento účel;
b) zastupovanie verejného obstarávateľa pri rokovaniach, ako aj pred súdmi, orgánmi štátnej správy a samosprávy, fyzickými a právnickými osobami vo veciach, ktoré sú predmetom akýchkoľvek a všetkých súdnych sporov či nesporových konaní pre dosiahnutie účelu odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam v prospech verejného obstarávateľa.
Konkrétne nehnuteľnosti, ktoré sú predmetom odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam, sú špecifikované v prílohe č.1 tejto výzvy.
8. Podmienky účasti záujemcov:
Podľa § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doložením dokladu o oprávnení dodávať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nie je povinný predkladať výpisy z verejných registrov verejnej správy (Obchodný register SR, Živnostenský register) a verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doložením čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Podmienky účasti týkajúce technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení:
a) čestné prehlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, z ktorého musí byť zrejmé meno a priezvisko, titul, funkcia, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, druh a odbor vzdelania, doterajšia odborná prax a celková dĺžka odbornej praxe osôb poskytujúcich predmet zákazky
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Požiadavky na obsah ponuky:
a) Doklady požadované v bode 8 tejto výzvy
b) Návrh na plnenie kritérií, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy; návrh na plnenie kritérií musí byť spracovaný v úplnom rozsahu a vzhľadom k celému predmetu zákazky.
V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky uvedenej v bode 5 tejto výzvy si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo cenové ponuky uchádzačov neakceptovať, súťaž zrušiť a zmluvu, ktorá je výsledkom postupu zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní neuzatvoriť.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Kritériá na hodnotenie ponúk sú dve, a to:
a) Maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH, určená pre počet 400 hodín poskytovania právnych služieb (50 bodov)
b) Úspora na podielovej odmene v % z maximálnej výšky podielovej odmeny za poskytovanie poradenstva v oblasti právnych služieb, kde základ pre výpočet podielovej odmeny je 0,8872 EUR za jeden m2 nehnuteľností obmedzených existenciou duplicity vlastníckeho práva, pričom počet m2 jednotlivej nehnuteľnosti je určený z celej nehnuteľnosti, ku ktorej existuje duplicita vlastníckeho práva (50 bodov)
Pri vyhodnocovaní ponúk sa bude brať do úvahy len maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH (ďalej len „cena“), ktorú uchádzač uvedie v ponuke v bode 1 v „Návrhu plnenia kritérií“ vyplnenom v súlade s prílohou č. 2 tejto výzvy. Pri vyhodnocovaní ponúk je pridelený maximálny počet bodov (50 bodov) ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou cenou a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej ceny a navrhovanej ceny príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorá sa prenásobí maximálnym počtom bodov (50) pre uvedené kritérium.
Pri vyhodnocovaní ponúk sa bude brať do úvahy len číselná hodnota, t.j. úspora na podielovej odmene v % z maximálnej výšky podielovej odmeny za poskytovanie poradenstva v oblasti právnych služieb, ktorú uchádzač doplní v bode 2 v „Návrhu plnenia kritérií“ vyplnenom v súlade s prílohou č. 2 tejto výzvy. Pri vyhodnocovaní ponúk je pridelený maximálny počet bodov (50 bodov) ponuke uchádzača s najvyššou číselnou hodnotou v % a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov sa vyjadrí ako podiel navrhovanej hodnoty v % a najvyššej navrhovanej hodnoty v % príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú prenásobí maximálnym počtom bodov (50) pre uvedené kritérium.
Pri vyhodnocovaní ponúk bude ponuka s najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií označená za prvú, ponuka s druhým najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií bude označená za druhú, ponuka s tretím najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií bude označená za tretiu, atď. Na záver vyhodnocovania ponúk bude ponuka uchádzača, ktorá bola označená za prvú, ak súčasne uchádzač splnil všetky podmienky účasti, označená verejným obstarávateľom za úspešnú.
12. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.6.2023.
13. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
14. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
15. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
16. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky LV 1677, par.č. 2703
Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritérií určených na vyhodnotenie ponúk
Právne služby k odstráneniu duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Báhoň, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Právne služby k odstráneniu duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam".
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Ivan Patoprstý
Email: starosta@bahon.sk
Mobil: 0907 891 542
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
Hlavný slovník: 79100000-5 Právne služby
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
79110000-8 Právne poradenstvo a zastupovanie
79111000-5 Právne poradenstvo
79112000-2 Právne zastupovanie
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Báhoň, Ulica SNP č. 65, 900 84 Báhoň
6. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia predmetu zákazky bude do času konečného odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam ku všetkým nehnuteľnostiam identifikovaným v prílohe č. 1 tejto výzvy.
7. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je poskytovanie nasledovných právnych služieb v rozsahu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa:
a) poskytovanie právneho poradenstva verejnému obstarávateľovi za účelom odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam v prospech verejného obstarávateľa, vrátane vyhotovovania a pripomienkovania zmlúv na tento účel;
b) zastupovanie verejného obstarávateľa pri rokovaniach, ako aj pred súdmi, orgánmi štátnej správy a samosprávy, fyzickými a právnickými osobami vo veciach, ktoré sú predmetom akýchkoľvek a všetkých súdnych sporov či nesporových konaní pre dosiahnutie účelu odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam v prospech verejného obstarávateľa.
Konkrétne nehnuteľnosti, ktoré sú predmetom odstránenia duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam, sú špecifikované v prílohe č.1 tejto výzvy.
8. Podmienky účasti záujemcov:
Podľa § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doložením dokladu o oprávnení dodávať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nie je povinný predkladať výpisy z verejných registrov verejnej správy (Obchodný register SR, Živnostenský register) a verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doložením čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Podmienky účasti týkajúce technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení:
a) čestné prehlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, z ktorého musí byť zrejmé meno a priezvisko, titul, funkcia, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, druh a odbor vzdelania, doterajšia odborná prax a celková dĺžka odbornej praxe osôb poskytujúcich predmet zákazky
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Požiadavky na obsah ponuky:
a) Doklady požadované v bode 8 tejto výzvy
b) Návrh na plnenie kritérií, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy; návrh na plnenie kritérií musí byť spracovaný v úplnom rozsahu a vzhľadom k celému predmetu zákazky.
V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky uvedenej v bode 5 tejto výzvy si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo cenové ponuky uchádzačov neakceptovať, súťaž zrušiť a zmluvu, ktorá je výsledkom postupu zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní neuzatvoriť.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Kritériá na hodnotenie ponúk sú dve, a to:
a) Maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH, určená pre počet 400 hodín poskytovania právnych služieb (50 bodov)
b) Úspora na podielovej odmene v % z maximálnej výšky podielovej odmeny za poskytovanie poradenstva v oblasti právnych služieb, kde základ pre výpočet podielovej odmeny je 0,8872 EUR za jeden m2 nehnuteľností obmedzených existenciou duplicity vlastníckeho práva, pričom počet m2 jednotlivej nehnuteľnosti je určený z celej nehnuteľnosti, ku ktorej existuje duplicita vlastníckeho práva (50 bodov)
Pri vyhodnocovaní ponúk sa bude brať do úvahy len maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za predmet zákazky vyjadrená v EUR bez DPH (ďalej len „cena“), ktorú uchádzač uvedie v ponuke v bode 1 v „Návrhu plnenia kritérií“ vyplnenom v súlade s prílohou č. 2 tejto výzvy. Pri vyhodnocovaní ponúk je pridelený maximálny počet bodov (50 bodov) ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou cenou a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej ceny a navrhovanej ceny príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorá sa prenásobí maximálnym počtom bodov (50) pre uvedené kritérium.
Pri vyhodnocovaní ponúk sa bude brať do úvahy len číselná hodnota, t.j. úspora na podielovej odmene v % z maximálnej výšky podielovej odmeny za poskytovanie poradenstva v oblasti právnych služieb, ktorú uchádzač doplní v bode 2 v „Návrhu plnenia kritérií“ vyplnenom v súlade s prílohou č. 2 tejto výzvy. Pri vyhodnocovaní ponúk je pridelený maximálny počet bodov (50 bodov) ponuke uchádzača s najvyššou číselnou hodnotou v % a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov sa vyjadrí ako podiel navrhovanej hodnoty v % a najvyššej navrhovanej hodnoty v % príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú prenásobí maximálnym počtom bodov (50) pre uvedené kritérium.
Pri vyhodnocovaní ponúk bude ponuka s najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií označená za prvú, ponuka s druhým najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií bude označená za druhú, ponuka s tretím najvyšším bodovým súčtom oboch kritérií bude označená za tretiu, atď. Na záver vyhodnocovania ponúk bude ponuka uchádzača, ktorá bola označená za prvú, ak súčasne uchádzač splnil všetky podmienky účasti, označená verejným obstarávateľom za úspešnú.
12. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.6.2023.
13. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
14. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
15. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
16. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky LV 1677, par.č. 2703
Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritérií určených na vyhodnotenie ponúk
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o poskytovaní právnych služieb.
Zmluvu o poskytovaní právnych služieb predkladá úspešných uchádzač.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
a)Uchádzačom navrhovaná maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača bude vyjadrená v mene EUR, v štruktúre podľa bodu c) tejto výzvy.
b)Záujemca stanoví maximálnu jednotkovú cenu (hodinová sadzba) za obstarávaný predmet zákazky na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich zmluvných cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
c) Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných predpisov (ďalej len „zdaniteľná osoba“), uvedie navrhovanú maximálnu jednotkovú cenu (hodinová sadzba) v návrhu na plnenie kritérií podľa prílohy č. 2 tejto výzvy v zložení:
a) navrhovaná zmluvná cena v EUR bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“),
b) sadzba DPH v %,
c) výška DPH v EUR,
d) navrhovaná zmluvná cena v EUR vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke.
Zmluva o poskytovaní právnych služieb.
Zmluvu o poskytovaní právnych služieb predkladá úspešných uchádzač.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
a)Uchádzačom navrhovaná maximálna jednotková cena (hodinová sadzba) za dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača bude vyjadrená v mene EUR, v štruktúre podľa bodu c) tejto výzvy.
b)Záujemca stanoví maximálnu jednotkovú cenu (hodinová sadzba) za obstarávaný predmet zákazky na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich zmluvných cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
c) Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných predpisov (ďalej len „zdaniteľná osoba“), uvedie navrhovanú maximálnu jednotkovú cenu (hodinová sadzba) v návrhu na plnenie kritérií podľa prílohy č. 2 tejto výzvy v zložení:
a) navrhovaná zmluvná cena v EUR bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“),
b) sadzba DPH v %,
c) výška DPH v EUR,
d) navrhovaná zmluvná cena v EUR vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Ďalšie informácie:
Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po lehote uvedenej vo všeobecnom opise zákazky v bode 10 tejto výzvy nebudú vyhodnocované v rámci zadávanie predmetu zákazky a budú záujemcom vrátené neotvorené.
Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa, ich obsah a informácie budú použité výlučne len na výber zmluvného partnera.
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky, ktorá nie je vzhľadom na jej finančný limit definovaná v zákone o verejnom obstarávaní nadlimitnou zákazkou ani podlimitnou zákazkou, postupuje podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tzn. postupom pre zákazky s nízkou hodnotou.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka. To sa netýka dokladov uchádzača predložených v ponuke uchádzača, ktoré sú vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
- aj bez udania dôvodu po vyhodnotení zákazky.
6. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Ďalšie informácie:
Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po lehote uvedenej vo všeobecnom opise zákazky v bode 10 tejto výzvy nebudú vyhodnocované v rámci zadávanie predmetu zákazky a budú záujemcom vrátené neotvorené.
Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa, ich obsah a informácie budú použité výlučne len na výber zmluvného partnera.
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky, ktorá nie je vzhľadom na jej finančný limit definovaná v zákone o verejnom obstarávaní nadlimitnou zákazkou ani podlimitnou zákazkou, postupuje podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tzn. postupom pre zákazky s nízkou hodnotou.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka. To sa netýka dokladov uchádzača predložených v ponuke uchádzača, ktoré sú vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
- aj bez udania dôvodu po vyhodnotení zákazky.
6. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Odstránenie duplicity vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam | 1,0 | celok |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č.1 - LV1677.pdf 79,7 kB
- Priloha č.2-navrh-na-plnenie-kriterii-vzor.pdf 104,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip