Zákazka č.17895
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Pneumatiky na vozidlá MHD | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Doprava a dopravné zariadenia |
Podoblasť | Nákladné automobily, náhradné diely a služby |
Zverejnená: | 25.10.2024 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | 08.11.2024 - 08.11.2025 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 7.11.2024 |
Zadávateľ | |
Firma | Dopravný podnik mesta Martin, s. r. o. |
IČO | 53560922 |
Adresa | Námestie S. H. Vajanského 1/1, 03601 Martin, SK |
Kontaktná osoba | Lenka Rumpelová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Táto zákazka je vytvorená za účelom vybrať dodávateľa tovaru s názvom "Pneumatiky na vozidlá MHD".
2. Postup obstarávateľa :
Dopravný podnik mesta Martin s.r.o., ako obstarávateľ podľa § 9. ods. 1,6 a 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZOVO") Vás vyzýva v súlade s § 6 ZOVO na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Pneumatiky na vozidlá MHD".
Obstarávateľ postupuje pri zadaní zákazky podľa Smernice o verejnom obstarávaní upravujúcej zadávanie zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a poskytovanie služieb v podmienkach Dopravného podniku mesta Martin, s.r.o. v súlade so ZOVO.
Obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou obstarávateľa.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Martin Antl
Email: antl@dpmmartin.sk
Mobil: +421917615630
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
34352200-1 Pneumatiky pre autobusy
34913200-2 Protektorované pneumatiky
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Flámska 1, 03601 Martin
6. Termín dodania predmetu zákazky (obdobie trvania zmluvy) :
08.11.2024-08.11.2025
7. Opis predmetu zákazky resp. osobitné požiadavky na plnenie:
Predmetom zákazky je dodanie pneumatík na vozidlá MHD. Bližšie informácie týkajúce sa tejto zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 Technická a cenová špecifikácia.
8. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Lehota na predkladanie ponúk: 07.11.2024 o 08:00 hod.
Lehota na otváranie ponúk: 07.11.2024 o 10:00 hod.
9. Vyhodnotenie ponúk :
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR bez DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH, bude posudzovaná cena celkom.
10. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
11. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Ak uchádzač vo svojej ponuke uvedie ekvivalent požadovaného predmetu zákazky, dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. V prípade rozporu je rozhodujúci znalecký posudok. Náklady spojené so znaleckým posudkom znáša v plnom rozsahu uchádzač.
Táto zákazka je vytvorená za účelom vybrať dodávateľa tovaru s názvom "Pneumatiky na vozidlá MHD".
2. Postup obstarávateľa :
Dopravný podnik mesta Martin s.r.o., ako obstarávateľ podľa § 9. ods. 1,6 a 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZOVO") Vás vyzýva v súlade s § 6 ZOVO na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Pneumatiky na vozidlá MHD".
Obstarávateľ postupuje pri zadaní zákazky podľa Smernice o verejnom obstarávaní upravujúcej zadávanie zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a poskytovanie služieb v podmienkach Dopravného podniku mesta Martin, s.r.o. v súlade so ZOVO.
Obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou obstarávateľa.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Martin Antl
Email: antl@dpmmartin.sk
Mobil: +421917615630
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
34352200-1 Pneumatiky pre autobusy
34913200-2 Protektorované pneumatiky
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Flámska 1, 03601 Martin
6. Termín dodania predmetu zákazky (obdobie trvania zmluvy) :
08.11.2024-08.11.2025
7. Opis predmetu zákazky resp. osobitné požiadavky na plnenie:
Predmetom zákazky je dodanie pneumatík na vozidlá MHD. Bližšie informácie týkajúce sa tejto zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 Technická a cenová špecifikácia.
8. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Lehota na predkladanie ponúk: 07.11.2024 o 08:00 hod.
Lehota na otváranie ponúk: 07.11.2024 o 10:00 hod.
9. Vyhodnotenie ponúk :
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR bez DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH, bude posudzovaná cena celkom.
10. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
11. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Ak uchádzač vo svojej ponuke uvedie ekvivalent požadovaného predmetu zákazky, dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. V prípade rozporu je rozhodujúci znalecký posudok. Náklady spojené so znaleckým posudkom znáša v plnom rozsahu uchádzač.
Zmluvné podmienky
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
RÁMCOVÁ DOHODA
uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej „Obchodný zákonník“) v príslušnom gramatickom tvare, § 2 ods. 5 písm. g) v spojení s § 99 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej „ZOVO“) v príslušnom gramatickom tvare.
1. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov obstarávateľa.
2.Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
3.Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
RÁMCOVÁ DOHODA
uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej „Obchodný zákonník“) v príslušnom gramatickom tvare, § 2 ods. 5 písm. g) v spojení s § 99 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej „ZOVO“) v príslušnom gramatickom tvare.
1. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov obstarávateľa.
2.Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
3.Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia ZOVO, ukladajúce povinnosť obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa ZOVO a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
- Obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4. Ukončenie postupu zadávania zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. kedykoľvek ukončiť postup zadávania zákazky:
- ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- ak najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- ak zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov
- z dôvodu nadobudnutia právnej istoty postup zadávania zákazky zopakuje alebo ukončí.
5. Podmienky účasti:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZOVO a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZOVO.
Podľa § 11 ZOVO obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s
a) uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a nie je zapísaný v registri partnerov sektora,
b) uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov sektora,
c) uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov sektora je vymedzený funkcionár uvedený v § 11 ods. 1 písm. c) ZOVO,
d) uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora, majú v registri partnerov sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) ZOVO.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia ZOVO, ukladajúce povinnosť obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa ZOVO a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
- Obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4. Ukončenie postupu zadávania zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. kedykoľvek ukončiť postup zadávania zákazky:
- ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- ak najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- ak zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov
- z dôvodu nadobudnutia právnej istoty postup zadávania zákazky zopakuje alebo ukončí.
5. Podmienky účasti:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZOVO a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZOVO.
Podľa § 11 ZOVO obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s
a) uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a nie je zapísaný v registri partnerov sektora,
b) uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov sektora,
c) uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov sektora je vymedzený funkcionár uvedený v § 11 ods. 1 písm. c) ZOVO,
d) uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov sektora, majú v registri partnerov sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) ZOVO.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky :
Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa prekladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
Obsah ponuky:
Príloha č. 1: Technická a cenová špecifikácia – prekladá uchádzač k ponuke
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
A) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
B) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek ukončiť.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na predmet zákazky.
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zaradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy.
Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa prekladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
Obsah ponuky:
Príloha č. 1: Technická a cenová špecifikácia – prekladá uchádzač k ponuke
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
A) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
B) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek ukončiť.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na predmet zákazky.
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zaradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Pneumatiky na vozidlá MHD | 1,0 | 1 |
Žiadame uchádzača o vypracovanie cenovej ponuky na dodanie protektorovaných pneumatík v súlade s prílohou č.1 - Technická a cenová špecifikácia.
Žiadame o vyplnenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá musí zahŕňať aj náklady spojené s dodaním a balením tovaru na miesto určené obstarávateľom v meste Martin. |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Príloha č. 1 - Technická a cenová špecifikácia.ods | Iná dokumentácia | 25.10.2024 | 7,2 kB |