Zákazka č.18307
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Realizácia preventívnych opatrení proti vzniku škôd spôsobeným medveďom hnedým v obci Čavoj | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 11.2.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 41148,80 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 30.04.2025 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 18.2.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Čavoj
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00318035 |
Adresa | Čavoj č. 86, 97229 Čavoj, SK |
Kontaktná osoba | JUDr. Anna Gulášová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na nasledovné práce : Vybudovanie spevnenej plochy pre umiestnenie 1100 l kontajnerov a krytov na kontajnery, plocha pod kontajnery bude z drenážnej dlažby ohraničená cestnými obrubníkmi do betónového lôžka, v rozmeroch 10,5 x1,5 m, vrátane dodávky krytov na 1100 litrové kontajnery odolné voči spôsobeniu škôd medveďom hnedým,( pri cintoríne, parc.č. 3086/1, k.ú. Čavoj) a stavba uzamykateľného uzatvoreného kontajnerového stojiska z materiálov ktoré sú odolné voči poškodeniu medveďom hnedým v rozmeroch 4,7 x 5,2 m, (v centre obce - pri Jednote, parc.č. 172/1, k.ú. Čavoj).
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky, z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky pre systém EVO (https://evo.isepvo.sk).
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania a projektovej dokumentácie, kontajnerové stojisko - situačný výkres č. 6 - p.č. 3086/1 - pri cintoríne, a kontajnerové stojisko - situačný výkres č. 7 - p.č. 172/1 - pri jednote.
Projektová dokumentácia rieši aj ďalšie štyri kontajnerové stojiská, ktoré nie sú predmetom zákazky.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme Tendernet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém tendernet. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako prostredníctvom tendernet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Obhliadka miesta:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
7. Náklady na zhotovenie diela:
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
8. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
9. Prehlásenie ku účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
10. Lehota na predkladanie ponúk:
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 18.02.2025 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom prostredníctvom informačného systému tenderner.
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na nasledovné práce : Vybudovanie spevnenej plochy pre umiestnenie 1100 l kontajnerov a krytov na kontajnery, plocha pod kontajnery bude z drenážnej dlažby ohraničená cestnými obrubníkmi do betónového lôžka, v rozmeroch 10,5 x1,5 m, vrátane dodávky krytov na 1100 litrové kontajnery odolné voči spôsobeniu škôd medveďom hnedým,( pri cintoríne, parc.č. 3086/1, k.ú. Čavoj) a stavba uzamykateľného uzatvoreného kontajnerového stojiska z materiálov ktoré sú odolné voči poškodeniu medveďom hnedým v rozmeroch 4,7 x 5,2 m, (v centre obce - pri Jednote, parc.č. 172/1, k.ú. Čavoj).
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky, z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky pre systém EVO (https://evo.isepvo.sk).
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania a projektovej dokumentácie, kontajnerové stojisko - situačný výkres č. 6 - p.č. 3086/1 - pri cintoríne, a kontajnerové stojisko - situačný výkres č. 7 - p.č. 172/1 - pri jednote.
Projektová dokumentácia rieši aj ďalšie štyri kontajnerové stojiská, ktoré nie sú predmetom zákazky.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme Tendernet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém tendernet. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako prostredníctvom tendernet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Obhliadka miesta:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
7. Náklady na zhotovenie diela:
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
8. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
9. Prehlásenie ku účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
10. Lehota na predkladanie ponúk:
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 18.02.2025 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom prostredníctvom informačného systému tenderner.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o Dielo.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných prostriedkov Environmentálneho fondu ktoré boli poskytnuté verejnému obstarávateľovi formou dotácie a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (Zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že:
- dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom príspevku (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok)
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena s DPH,
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Zmluva o Dielo.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných prostriedkov Environmentálneho fondu ktoré boli poskytnuté verejnému obstarávateľovi formou dotácie a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (Zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že:
- dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom príspevku (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok)
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena s DPH,
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Obsah ponuky:
2. Vyhodnotenie ponúk:
Obsah ponuky:
- Vyplnený výkaz výmer (podľa prílohy)
- Vyplnený návrh zmluvných podmienok (návrh Zmluvy o dielo)
- Čestné vyhlásenie o neexistencii konfliktov záujmov
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Stavebné práce | 1,0 | celkom |
Položka je bližšie špecifikovaná v prílohách, ktoré sú pre uchádzačov záväzné. |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
návrh zmluvy o dielo - realizácia preventívnych opatrení proti vzniku škôd spôsobeným medveďom hnedým v obci Čavoj.doc | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 139 kB |
06_Situačný_výkres.pdf O.pdf | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 1,2 MB |
07_Situačný_výkres.pdf O.pdf | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 1,1 MB |
VO N23-011_-_Realizácia_preventívnych_opatrení_proti_vzniku_škôd_spôsobených_medveďom_hnedým_v_obci_Čavoj_(zadanie)_(2).xlsx | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 41,4 kB |
Sprievodná technická správa O.pdf | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 11,1 MB |
priloha-cestne-vyhlasenie-o-neexistencii-konfliktu-zaujmov.docx | Iná dokumentácia | 11.2.2025 | 14,7 kB |